poniedziałek, 31 grudnia 2012
Metamorfoza 0306wikusia
;) Tutaj również nie miałam nic do zmieniania , bo wygląd jest śliczny! Ale jak muszę to muszę ;p
Przed:
A oto co zrobiłam PO:
Nie zmieniłam wiele, bo fryzurka jest git,tylko makijaż.
A teraz ubrania:
Przed:
Hym... masz dość fajny gust,ale te buty mi do tego nie pasowały. Ogólnie czegoś mi tu brakuję. Oceniam na 7.5/10
Po:
Postanowiłam wykorzystać darmówki;p Całkiem nieźle wyszło niee??
Co wy o tym myślicie?;d
Szczęśliwego nowego roku!!
Pozdrawiam!
Metamorfoza miss_paula367
Ostatnio wiele osóbek prosi mnie o Metamorfozy na blogu,ale dla mnie to super! Jestem wam wdzięczna,że chociaż trochę z was obserwuję bloga i komentuję go ;) Planuję wykupić reklamę na blogu : Stardolowe Ploteczki.
Ok, oto jak miss_paula367 wyglądała przed metamorfozą:
Na jej temat nie mam nic do powiedzenia i nie wiele do zmian. Wygląda bardzo ładnie!!
Po:
A jak wam się podoba? Trafiłam w wasz gust? ^^ Liczę na komentarze.
Ciekawostki: Wybór dnia,Królowa Wybiegu, Najgorętszy Projekt,Najlepsza Sceneria.
Na początek ciekawostki :
1.Wybór dnia:
Dzisiejszym Wyborem Dnia jest Czarna sukienka z HB. Dodatkowo ma ozdobne cekiny. Wygląda dość ładnie i pospolicie. Jest elegancka i całkiem niezła na Sylwestra ;p Sami spójrzcie:
Według mnie tak jak już wspomniałam jest ładna ,a kosztuję 22 sd. Tak wiem jak to z HB bywa jest droga. ;(
2. Królowa Wybiegu
Dzisiejszą Królową Wybiegu została CaTuDefDef nick dość nietypowy prawda? Oto jej zdjęcie ,którym podbiła ludzi, którzy oddali jej głos:
Ja nie jestem do końca przekonana , mam co do niej mieszane uczucia,a wy?
3. Najgorętszy Projekt
Wszystkie mi się bardzo podobają ... oprócz tego " Żakietu" A wam? Co o tym myślicie?
4. Najlepsza Sceneria
Tytuł Najlepszej scenerii otrzymała annabeth...xD niedawno było o niej słychać i teraz znowu jest. Oto jej ta "sławna" sceneria:
Nie podoba mi się, kompletnie nie zasłużyła. Byłam u Aldony.m,która jest na drugim miejscu miała 40 stron komentarzy. Ja mam 37 więc mogę was poprosić o ocene? Oto link do mojej scenerii: http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php
;) Co o tym wszystkim myślicie??
Pozdrawiam. Szczęśliwego Nowego Roku!
niedziela, 30 grudnia 2012
Redaktorka bloga ;)
Skoro nasz "Mały " blog nie ma jeszcze redaktorki, czas ją znaleźć ! To baardzo łatwe zgłaszasz się pod tym postem i komentujesz inne. Dostajesz bonus za zaproszone osoby na bloga,które zostaną obserwatorami ;) Do tego czasu będę dodawać normalne posty,które wy macie komentować. A co do ty zaproszonych osób to piszecie ich nazwy, kogo zaprosiliście itp.
Pozdrawiam.
milusia963
Metamorfoza Lili913
Postanowiłam zrobić metamorfozę. A mianowicie metamorfozę lili913.Na początek makijaż:
Przed:
Po:
Czego użyłam:
- Dwóch tuszy do rzęs jeden pogrubiający(chyba ;d) z DOT za 2 sd, a drugi wydłużający z DOT też za 2 sd
- Ozdoba na oczko z Sunny Bunny za 20 sm (x2)
- Sztuczne rzęsy ( x3) jedne za 3 sm, drugie za 30 sm(x2) i trzecie jedna za 2 sm (x2)
-Pomadka z Natura Faces za 0. Do tego błyszczyk za 0 ;)
- Cień do powiek z DOT za 6 sd
Cała Metamorfoza z makijażu wynosi kosztem 10sd i 107 sm. Tanio wyszło nie?Niestety ubrań postanowiłam nie robić,ponieważ nie warto było. Nie mogłam doprowadzić tego do porządku.
Podsumowanie:
Dziewczyna jak na 27 lvl ma baardzo fajne kosmetyki tylko ,że ich nie używa! Woli pomalować sobie zielonym cieniem do powiek pod same brwi,a nawet za nie i z ubraniem założyć 3 staniki na raz, rajstopy,a pod nimi spódniczkę. Dlatego już nie chciało mi się robić metamorfozy z ubraniem.
Co wy o tym myślicie? Jak wyszła metka w skali od 0-10 ?? Pozdrawiam.
p.s. Szukam fajnej redaktorki! ;) Która potrafi zadbać o bloga!
Dziewczyna jak na 27 lvl ma bardzo fajne kosmetyki,ale ich nie używa! Zamiast tego woli pomalować cieniem do powiek
Ciekawostki z okładki ;)
1.Na początek Gorący Projekt . Oto on:
Hym.. nie można powiedzieć nic złego,nic świetnego. Cóż jednym zdaniem szału nie ma. Jednak mogły wygrać dość ciekawsze rzeczy prawda? Każdy może sam zrobić sobie taką bluzkę. ;-/ Nie wiem co o tym myśleć. A wy co myślicie? Podoba wam się?? Będę wam podawać numerkami,później w komentarzach napiszecie nr. i odpowiedzi.
2. Ankieta
Dzisiaj w ankiecie pytanie:
Pretty In Love Was Formely called
Dobra odpowiedź to odp.1 czyli Pretty In Pink
3.Wybór dnia
Dzisiejszym wyborem dnia jest ta czerwona sukienka/ być może sweter( w sumie piszę red drees więc jak ktoś uważa ;) Dzisiaj mam jej cene. Jej koszt to 14 sd! Ja jej nie kupię, nie oto chodzi,że jest droga tylko nie mam po co jej kupować, ani trochę mi się nie podoba. Oto jej zdj.
Sorki za niedogodności. ;p
4. Królowa Wybiegu
Dzisiejszą Królową Wybiegu została... arnoobAngel ! Ma 48 lvl i jest Rolayty . Muszę się wam przyznać ,że sama na nią głosowałam ;)
Teraz wygląda tak:
A aktualnie wygląda tak:
Analiza tego co miała na sobie podczas wybiegu:
Ubrania:
-Buty z Biozu za 40sm.
Informuję,że nie mogłam zrobić analizy ciuchów, bo przeszukałam jej cały dom i szafę i nigdzie nie było reszty jej stroju. Niestety. A wy? Co o niej myślicie?
5. Najlepsza Sceneria
Tytuł na najlepszą scenerie zajęła jojo-jojo-6 a oto jej sceneria:
Ja myśle ,że nie do końca na to zasłużyła. Kiedyś sama chciałam wygrać i zbierałam komentarze, miałam i mam 38 stron, a oto moja sceneria:
To coo która lepsza? ;d
Wszystkie odpowiedzi w komentarzach ;) P.s. Można się do mnie zgłosić jeśli chce się być Redaktorem! Zgłaszać się u milusia963
piątek, 28 grudnia 2012
Mini Konkurs#1
Kto to jest? 50 sm. do wygrania dla wylosowanej osoby. Co trzeba zrobić:
1. Być obserwatorem
2.Napisać Zgłaszam się i odpowiedź
3.Pod odpowiedzią swój nick na Stardoll.
Będzie duża loteria gdy osiągniemy 30 obserwatorów!!
Kalędarze Adwentowe- 2012
Dzisiaj w kalendarzu Nelly znajdziemy okularki za 12 sd , za to w kalendarzu Holiday... poduszkę za 25 sm.
Okulary- Nie za bardzo mi się spodobały, a do tego są drogie. Po za tym jest kolejny błąd na Stardoll, okulary są za małe na dollkę i dość śmiesznie wyglądają, sami spójrzcie:
Poduszka- Hym... również nie mam nic pozytywnego do powiedzenia na jej temat, jak już wspomniałam kosztuję 25sm. ;) Nie kupywałam jej, ale dostałam od kogoś, chociaż nawet nie wiem za co ;d
Co wy o ty sądzicie? Kupicie coś?
Ciekawostki;3
Najpierw WYBÓR DNIA:
Dzisiejszym wyborem dnia jest czerwona sukienka, oto jej zdjęcie:
Niestety jest jakiś błąd i nie widać tej sukienki w Starplazie ;( Jak dowiem się ile kosztuje to wam powiem ;)
Teraz tylko można " Obczaić" ją. Mi szczerze mówiąc nie podoba się,może i ma ćwieki, ale według mnie nie jest warta zakupu ile by kosztowała. A sądząc po ty ,że jest wyborem dnia można uznać,że na pewno nie mało i na pweno nie za sm ;)
A wam się podoba? Kupicie ją??
P.s. Wielki zmiany już wkrótce, jak będzie 30 obserwatorów to odbędzie się LOTERIA!!!Jeśli ktoś chce metamorfozę proszę zgłaszać się do mnie (milusia063) ,albo do koleżanki(natalia09199) Pozdrawiam, przypominam o konkursie na najlepszego komentatora!
Blog wraca do życia!
Nasz blog wraca do życia, ponieważ jest nowy redaktor nowi obserwatorzy, nowe konkursy,posty i LOTERIE!
Chciałabym aby ten blog stał się mega popularny!
!
Pozdrawiam
Chciałabym aby ten blog stał się mega popularny!
Pozdrawiam
piątek, 14 grudnia 2012
Darmowe babeczki w pudełku +...
Mam dla was sprawdzono przeze mnie darmówkę na sweet babeczki i do tego jest prosta! Oto instrukcja:
Iii
Ok dzisiaj innego postu nie napiszę , bo i tak nie komentujecie. Napisze jutro jak chcecie to polećcie troochę do tyłu!
1. Wejdź na www.dontfilter.us
2. Wpisz stardoll.com
3. Zaloguj się
4. Gotowe
Ja dostałam babeczki i srebną choinkę z MonsterHig :p
Pozdrawiam, co o niej sądzicie?Piszcie w kom!
Królowa wybiegu 14.12.12
Dzisiejszą królową wybiegu została... ...Cho_Cho... ma ona 77 lvl i jest Royalty oto jej zdj.
A oto co i za ile miała na sb podczas wybiegu;
Po pierwsze dołączył do niej chłopak ;p Jak to ostatnio do prawie każdej królowej wybiegu ^^
Bluzka- z DENIM&SUPPLY za 7 sd
Stanik- z BASIC za 19 sm
Naszyjnik(różowy) -z KILLAH za 12 sd
Naszyjnik(czrny)- z FOLK za 96 sm
Taka chustka na ramiona- z PPQ za 30 sd
Spodnie- z EVIL PANDA za 4 sm!
Pasek- z VOILE za 43 sm
Buty- z LE za 40 sd
Skarpetki- z ANNA SUI za 7 sd
Torebka- z ANTOIDOTE za 25 sd
za ubrania podsumowując wychodzi: 121 sd i 162 sm zamieniając te sm wyjdzie : 137sd i 2 sm
Makijaż:
Jeśli chodzi o make-up to nie napiszę co za ile i skąd, bo miała za dużo sztucznych rzęs i całej tapety, może bym dała radę, ale nie mogłam, bo musiałam się zająć moją małą siostrzyczką!
Według mnie słusznie została Królową, bardzo podoba mi się jej make-up (pomimo,że jest go bardzo dużo jest pomysłowy) a według was wygrała słusznie? Czy powinni dawać szanse innym? Bo zobaczcie na zdj. ile ma pucharów!Pozdrawiam i liczę na waszę komentarze!
Po pierwsze dołączył do niej chłopak ;p Jak to ostatnio do prawie każdej królowej wybiegu ^^
Bluzka- z DENIM&SUPPLY za 7 sd
Stanik- z BASIC za 19 sm
Naszyjnik(różowy) -z KILLAH za 12 sd
Naszyjnik(czrny)- z FOLK za 96 sm
Taka chustka na ramiona- z PPQ za 30 sd
Spodnie- z EVIL PANDA za 4 sm!
Pasek- z VOILE za 43 sm
Buty- z LE za 40 sd
Skarpetki- z ANNA SUI za 7 sd
Torebka- z ANTOIDOTE za 25 sd
za ubrania podsumowując wychodzi: 121 sd i 162 sm zamieniając te sm wyjdzie : 137sd i 2 sm
Makijaż:
Jeśli chodzi o make-up to nie napiszę co za ile i skąd, bo miała za dużo sztucznych rzęs i całej tapety, może bym dała radę, ale nie mogłam, bo musiałam się zająć moją małą siostrzyczką!
Według mnie słusznie została Królową, bardzo podoba mi się jej make-up (pomimo,że jest go bardzo dużo jest pomysłowy) a według was wygrała słusznie? Czy powinni dawać szanse innym? Bo zobaczcie na zdj. ile ma pucharów!Pozdrawiam i liczę na waszę komentarze!
Duże zmiany, ale czy sprawiedliwe?
Chciałabym poinformować was o nowej zmianie,która polega na starmonetach :) Napewno już ją zauważyliście, a jeśli nie dobrze jak was poinformuje. Teraz normalni użytkownicy Stardoll zarabiają codziennie po 60 sm, za to SuperStar 90 sm , ale czy jest to sprawiedliwe dla ss? Okazało się ,że nie możemy wymieniać sm na sd tylko sd na sm ! Jak mogli?! Oni zarabiają na tym,że ss nie mają kasy więc muszą wykupywać sd ! To jest nie fair walczmy o to , aby znów można było to wymieniać!
Piszcie co o tym sądzicie! Pamiętajcie o konkursie na najlepszego komentatora!
Metemorfoza: SoniaSS999 ( 14.12.12 )
Siemka. Mam dla was metamorfozę SoniSS999
Oto jej zdj. "przed"
Według mnie wyglądała dziwnie. Bardzo zraziły mnie jej sztuczne rzęsy, niby je lubię, ale nienawidzę gdy wystają poza włosy doll. Miałaś dość mocny makijaż, co do fryzury to nie mam nic do powiedzenia ;)
"po" oto zdj.
Makijaż postanowiłam rozjaśnić, dzięki temu wyglądasz błyszczącą! Czego użyłam:
Pomadka- LUXE za 0 sd!( jest świetna też chcę tako)
Tusz do rzęs(dwa)- jeden wydłużający z DOT za 4 i pogrubiający z DOT za 3 sd
Cień do powiek(dwa)- pierwszy czarny z DOT za 3 sd, a drugi (biały błyszczący) z LUXE za 22sd
Noo to tej metamorfozy będzie na tyle, zapraszam do komentowania i przypominam,że jeśli chcecie to zgłaszajcię się u milusia963 :)
Oto jej zdj. "przed"
"po" oto zdj.
Makijaż postanowiłam rozjaśnić, dzięki temu wyglądasz błyszczącą! Czego użyłam:
Pomadka- LUXE za 0 sd!( jest świetna też chcę tako)
Tusz do rzęs(dwa)- jeden wydłużający z DOT za 4 i pogrubiający z DOT za 3 sd
Cień do powiek(dwa)- pierwszy czarny z DOT za 3 sd, a drugi (biały błyszczący) z LUXE za 22sd
Noo to tej metamorfozy będzie na tyle, zapraszam do komentowania i przypominam,że jeśli chcecie to zgłaszajcię się u milusia963 :)
wtorek, 11 grudnia 2012
Królowa wybiegu,najgorętszy projekt, najlepsza sceneria:) 11.12.12
Na początek nasza dzisiejsza "Królowa Wybiegu" została nią PerfectFlowers uważacie,że słusznie oto zdj. jej aktualnie:
No i oczywiście postanowiłam zobaczyć co, za ile i skąd(staarbazaru,sklepu) miała na sb ;)
Ubranie:
Bluzka-Off Shoulder Fair lsle Sweater za 6 sd
Torebkę - Bejeweled Black Handbag za 3 sd
Spódnica- Holiday Hot Buys Twist Tango Skirt za 16 sd
Rajstopy- (wydaje mi się,że były dwie pary) jedne z Sharp Paisley Tights za 3 sd, drugie za Prussian Blue Tights za 11 sm
Podkolanówki- Lace Socks za 3 sm
Buty- Patent Heels za 75 sm
Za strój wychodzi : 43 sd i 89 sm
Makijaż
Wydaje mi się,że miała tylko tusz do rzęs z DOT za 2 sd
Najgorętszy projekt:
Hah... trochę mnie dziwi, ale najgorętszym projektem zostało to...
Przepraszam,że obrazek mało widoczny, a teraz informacje o "Autorce tej szmatki xd"
Jej nick brzmi hgftrm pochodzi z Grecji, mam 6 lvl oraz podobno 21 latek. A oto jej prezentacja:
No to by było na tyle odp. w komentarzach! Liczę na poztywne kom. i polecanie bloga ^^
Ubranie:
Bluzka-Off Shoulder Fair lsle Sweater za 6 sd
Torebkę - Bejeweled Black Handbag za 3 sd
Spódnica- Holiday Hot Buys Twist Tango Skirt za 16 sd
Rajstopy- (wydaje mi się,że były dwie pary) jedne z Sharp Paisley Tights za 3 sd, drugie za Prussian Blue Tights za 11 sm
Podkolanówki- Lace Socks za 3 sm
Buty- Patent Heels za 75 sm
Za strój wychodzi : 43 sd i 89 sm
Makijaż
Wydaje mi się,że miała tylko tusz do rzęs z DOT za 2 sd
Najgorętszy projekt:
Hah... trochę mnie dziwi, ale najgorętszym projektem zostało to...
Przepraszam,że obrazek mało widoczny, a teraz informacje o "Autorce tej szmatki xd"
Jej nick brzmi hgftrm pochodzi z Grecji, mam 6 lvl oraz podobno 21 latek. A oto jej prezentacja:
hi..!! please vote me 5/5 and visit : maraki123babe.[and vote her 5/5 thks for all people!!!!!
Noo o projekcie to by było już na tyle ;pp
Sceneria:)
Konkurs na najlepszą scenerie wygrała gianva oto jej sceneria:
Pozdrawiam.
milusia963
Kalędarz Holiday 11.12.12
Dzisiaj w kalendarzu Holiday znajdziemy...yem branzoletka tak hym... jak by tu ją określić no nie jest najładniejsza, ale jak kosztuje 0 sm i ja ją zakupiłam, kto wie może mi się przyda? ;p A wy co o niej myślicie? Oto zdj. odpowiedzi w kom.:
A to z małym przybliżeniem, ale dość niewyrażnym :

Ok. To by było tego tematu ,pozdrawiam i liczę na komentarze!
Ok. To by było tego tematu ,pozdrawiam i liczę na komentarze!
poniedziałek, 10 grudnia 2012
Metamorfoza :)
Postanowiłam zrobić małą metamorfoze. Do robienia ich możecie się do mnie zgłaszać NICK: milusia963
Uwaga! Metamorfozy robię tylko tym, którzy mają wiele kosmetyków :) A o to metamorfoza extramonisi123
Przed:
Po:
I jeszcze jedno "po" tylko,że z daleka :
No i jeszcze pokaże ostatnie zdjęcie, które przedstawia zdj. dolki bez makijażu i biżuterii:
A oto moja " Recenzja":
Moim zdaniem PRZED wyglądałaś ładnie, ale chciałam pokazać jak będzie wyglądać w odmienionej stylizacji.
PO powiem szczerze,że podoba mi się delikatnie bardziej. Użyłam ciemnego cienia do powiek i jasnoróżowej pomadki.
Całość spisała się nieźle , a oto czego użyłam i z kąd( z jakiego Bzaru, skelpu), za ile :
Kosmetyki:
- błyszczyk LUXE za 24 sd
- pomadka(różowa) DOT za 9 sd
- cień do powiek(czarny) z DOT za 6 sd
- cień do powiek(biały) z DOT za 5 sd
Fryzura:
Na fryzurę (grzywkę całość 2 sd)
Za tą stylizacje wychodzi łącznie 46 sd.
Przypominam o konkursie i zapraszaniu osób! Jeśli chcesz metkę to przeczytaj co jest na samym początku postu^^
Pozdrawiam i liczę na wasze opinie w komentarzach!
niedziela, 9 grudnia 2012
CoverGirl
Wczoraj CoverGirl została lovekeyshinee uważacie,że słusznie?? Odpowiedzi w komentarzach przypominam o konursie i świetnych nagrodach!
Zato dzisiaj 9.12 została nią botsy_pink ;p Według mnie słusznie, bo z tymi nogami wygląda cudnie, zajrzałam do niej bo nie mogłam się oprzeć, co zobaczyłam? ;p
botsy_pink ma 70 lvl nie jest ss, a ni royalty jej bluzka,którą miała na sb kosztuje 22 sd :) jest z NELLY jedną nogę(robiona przez teuse) kupiła za 48 sd w StarBazarze więc 48 sd razy dwa to już 96 sd + spudniczka też robiona w StarBazarze(przez nią samą) jeden kłębek 1 sd czyli 7 = 7sd . Co do makijażu to: miała delikatny cień za 16 sd robiony przez nią w Bazarku ,kolczyki gwiazdki z EPIPHANY za 90 sm, sztuczne rzęsy jedna za 13 sd druga za 22 sd , błyszczyk z LUXE za 24 sd,tusz do rzęs z DOT za 2 sd, i pare innych rzeczy, niestety nie udało mi się ustalić jakich, ale za to co tu mam zapłaciła 180sd i 90 sm no i oczywiście tą reszte, której tutaj nie mogłan napisać to coś około 200 sd mogła zapłącić :) Pozdrawiam.
Konkurs2012
Robie konkurs
Polega na zaproszeniu tu innych, którzy dodadzą się do obserwatorów mają się tu podpisać i napisać kto ich zaprosił , a ci co biorą udział niech się tu zgłoszą.
I miejsce: przez 4 dni 5.5 do wszystkiego oraz prezent(jestem ss)
Pozdrawiam i życzę powodzenia, po nagrody macie się zgłaszać do milusi963
Polega na zaproszeniu tu innych, którzy dodadzą się do obserwatorów mają się tu podpisać i napisać kto ich zaprosił , a ci co biorą udział niech się tu zgłoszą.
I miejsce: przez 4 dni 5.5 do wszystkiego oraz prezent(jestem ss)
Pozdrawiam i życzę powodzenia, po nagrody macie się zgłaszać do milusi963
Kalędarz Holiday
Dzisiaj w kalędarzu zobaczymy... hym... ściane z napisem stardoll?? Nwm czy jest przydatna ja jej nie kupuje , a wy? Co o niej sądzicie?
Darmówka na jakieś klocki czy cooś xd nam co to jest, ale może zrobicie? ;p
1. Usuń historię przeglądania.
2. Zmień proxy na: 81.27.79.181 Port 8080
a o to obrazek:
(darmówka ze stardollimy.pl)
Ja osobiście chyba nie robię, bo raczej mi się nie przyda, a wy? Piszcie w komentarzach!
Darmówka na jakieś klocki czy cooś xd nam co to jest, ale może zrobicie? ;p
1. Usuń historię przeglądania.
2. Zmień proxy na: 81.27.79.181 Port 8080
3. Wyłącz i włącz przeglądarkę.
4. Wejdź na www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=3672
5. Zaloguj się i wez udział w konkursie.a o to obrazek:
Ja osobiście chyba nie robię, bo raczej mi się nie przyda, a wy? Piszcie w komentarzach!
Cześć, cześć!
Cześć. Założyłam tego bloga z myślą o was i mam nadzieje,że dam rade go prowadzić oraz, że dam rade was tu nie przynudzać. Jak już wiecie po samej nazwie jest to blog o naszej ulubionej grze Stardoll.com :) Posty będę robić myślę,że może po dwa dziennie. Będą tu konkursy, loterie itp. a konkurs niedługo się odbędzie , bo mam SuperStar i mogę wam dać świetne nagrody^^. Jest to mój pierwszy blog, więc muszę się poduczyć co i jak , a by jakoś wyglądał. Ok to już ta tyle, zapraszam do obserwatorów i pozdrawiam.
milusia963
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
