Bierzecie udział? Ja osobiście nie.
czwartek, 31 stycznia 2013
Konkurs na stardoll ale..
...ale nietypowy. Został dodany kilka dni temu ale pewnie mało osób weźmie w nim udział.
Loteria
Tak jak wam obiecałam i tak,jak jest w Planie Dnia organizujemy loterie! Więc przejdźmy do rzeczy mamy nową redaktorkę ( ale może być jeszcze więcej,więc zgłaszajcie się do mnie do kg(milusia963)). Redaktorka nazywa się Kamila_Lidka jeśli chcecie odwiedźcie jej profil. Co trzeba zrobić,aby wziąć udział w loteri: ( wiem,że była już ona pisana,ale nie było jej widać,bo redaktorka nam się rozpisała xd
1. Być obserwatorem
2.Skomentować co najmniej 2 inne posty( będziecie bliżej do nagrody za komentowanie bloga)
3. Napisać " Zgłaszam się" i swój nick na stardoll.
Do wygrania 100sd,ponad 200sm i coś z ubranek. ( w tygodniu mogę tylko podwyższać oferty loterii,ale nie mogę obniżać wyniki w niedziele ;)
Pozdrawiam i przypominam o konkursie na komentowanie wyniki w niedziele sd,sm i niespodzianka ;)
Nowy HB
Dziś do starplazy dotarł NOWY HB, kosztuje 5sd i jest to rękawiczka.
Co o nim sądzicie? Opłaca się czy nie?
Co o nim sądzicie? Opłaca się czy nie?
Błąd czy coś? To jest zagadka.
Od jakiegoś czasu w Katalogu (w starplazie) w zakładce WYPRZEDAŻ, można znaleźć 2 artykuły które jeszcze od wprowadzenia katalogu się nie zmieniły.
ZOBACZCIE SAMI:
A co wy uważacie na temat tych artykułów? Komentujcie!
ZOBACZCIE SAMI:
A co wy uważacie na temat tych artykułów? Komentujcie!
Najpopularniejsze rzeczy w starplazie
A wy kupicie coś? A może kupicie?
Gorące projekty
Nie zbyt mi się podoba sukienka i piesek ale obraz i fryzurka są rewelacyjne.
A wy jak uważacie? Kupilibyście którąś z tych rzeczy?
Darmóweczka
1. Wejdź tu www.httpdserver.info
2. W okienko wpisz stardoll.com i naciśnij enter.
3. Zaloguj się.
4. W okienko wklej: www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=3794
5. Weź udział w konkursie i gotowe.
6. Ciesz się darmówkami
Ocena apartamentu AppleMania2013
Wygląda on tak:
Szczerze- Daje 4/5. Hmmm.....dlaczego?
Po pierwsze w pokoju masz jakoś pusto. Po drugie pod tym fotelem leży bransoletka (szara taka). Po za tym jest fajnie tylko możesz otworzyć więcej pokoi.
Uwaga: jeżeli chcesz metamorfozę lub ocenkę apartamentu pisz do mnie (Kamila_Lidka) lub do milusia963.
Szczerze- Daje 4/5. Hmmm.....dlaczego?
Po pierwsze w pokoju masz jakoś pusto. Po drugie pod tym fotelem leży bransoletka (szara taka). Po za tym jest fajnie tylko możesz otworzyć więcej pokoi.
Uwaga: jeżeli chcesz metamorfozę lub ocenkę apartamentu pisz do mnie (Kamila_Lidka) lub do milusia963.
Ocena apartamentu lola21571
Podoba mi się ten apartament ale, daje 4/5 ponieważ:
-Koło łóżka widać kawałek szafy( patrz 2 zdjęcie za szafką)
-Na pufie stoi stolik z tortem
-Kaczka siedzi na lornetce
-W powietrzu na 2 zdjęciu latają kolczyki (nad szafeczką)
-Na regał nie kładzie się jedzenia
Jest jeszcze dużo błędów na które nie zwracam już uwagi ale masz za mnie plusa za te ładne ściany (układ ściany).
Uwaga: jeżeli chcesz metamorfozę lub ocenkę apartamentu pisz do mnie (Kamila_Lidka) lub do milusia963.
środa, 30 stycznia 2013
Apelacja
Zapraszajcie ludzi na tego bloga, bo czym więcej was będzie tym więcej znajdziecie tu konkursów i loterii, w ogóle będzie milej w większym gronie. Wkrótce planuje nową rzecz na blogu ale to będzie niespodzianka, którą zobaczycie gdy w gronie obserwatorów będzie już 100 osób, z 200 będzie następna ale już o wiele, wiele lepsza. Liczę na was w imieniu nas, redaktorek, Kamila_Lidka
Kolekcja ANTIDOTE JUŻ W STARPLAZIE
Oto ona:
Jak widać skusiłam się na parę rzeczy.
A wy? Kupiliście coś? A może macie zamiar kupić? Radzę się pospieszyć!
Kamila_Lidka
Witam
Jestem Kamila_Lidka ( I na stardoll i na blogerze). Jestem nową redaktorką tego bloga. Nie mam określonej funkcji więc będę robiła wszystko co jest w planie.
Loteria
Tak jak wam obiecałam i tak,jak jest w Planie Dnia organizujemy loterie! Więc przejdźmy do rzeczy mamy nową redaktorkę ( ale może być jeszcze więcej,więc zgłaszajcie się do mnie do kg(milusia963)). Redaktorka nazywa się Kamila_Lidka jeśli chcecie odwiedźcie jej profil. Co trzeba zrobić,aby wziąć udział w loteri:
1. Być obserwatorem
2.Skomentować co najmniej 2 inne posty( będziecie bliżej do nagrody za komentowanie bloga)
3. Napisać " Zgłaszam się" i swój nick na stardoll.
Do wygrania 100sd,ponad 200sm i coś z ubranek. ( w tygodniu mogę tylko podwyższać oferty loterii,ale nie mogę obniżać wyniki w niedziele ;)
Pozdrawiam i przypominam o konkursie na komentowanie wyniki w niedziele sd,sm i niespodzianka ;)
wtorek, 29 stycznia 2013
Mini Konkurs#1
Trzeba być obserwatorem bloga i napisać kto to jest. Dodać swój nick.Do wygrania 50sm .
Przepraszam,ale większego nie mogłam ;p
Termin Loterii
Według naszego planu dnia dzisiaj miała być zorganizowana loteria. Jednak nie wymyśliłyśmy jeszcze jej i jej wartości do końca,ponieważ wykupujemy reklamę, loteria jest przełożona na 30.01, a jak na dzisiaj mini konkursy.Z tamtych konkursów nie będzie wyników dla tego przepraszam,bo wtedy zaniedbałam bloga i o wszystkim zapomniałam. Obiecuję ,że to się więcej nie powtórzy. :)
poniedziałek, 28 stycznia 2013
Zmiana na " GORSZE"
Na wielu blogach do tej pory pojawiają się notki o zmianie na gorsze adminów! Stardoll staję się droższy admini chcą abyśmy wydawali masę pieniędzy na to wszystko wg nie dbają o normalnych użytkowników. W Zaprojaktuj i sprzedaj znajdował się dywanik za 7 sm dużo osób mogło to spokojnie kupić i ładnie urządzić swój apartament teraz dywanik kosztuję 8 sd! Rozumiecie to?! Do mnie to jeszcze nie dodarło! -,-
Co o tym sądzicie? Komentujcie!
Wybór dnia,ciekawostki
Dzisiejszym wyborem dnia została opaska,która kosztuję 12 sd. pochodzi z nowej dostawy ze sklepu Splendid powinniście dostać taką wiadomość:
Oznajmiam wam,że chyba niedługo odbędzie się dość duża loteria,ponieważ wykupiłam reklamę naszego " małego " bloga więc trzeba zrobić też loterie na dobry początek i,żeby zachęcić! Mam nadzieje,że będziecie komentować,bo warto.
niedziela, 27 stycznia 2013
Nowy HB
Dzisiaj do Stardplazy trafił nowy Hot Buys, niestety razem z nim pojawił się nowy błąd. Otóż nie wyświetla się torebka, kosztuję ona 11 sd,a oto zdjęcie,w którym można ją zobaczyć:
A przez ten błąd wygląda tak:
Co o tym myślicie? Ja mam już dość tych " głupiutkich " błędów ,a wy? Stardoll zmieniają na gorsze masakrą było wprowadzenie zakazu na wymiane sm na sd !
![]() |
| Dodaj napis |
Co o tym myślicie? Ja mam już dość tych " głupiutkich " błędów ,a wy? Stardoll zmieniają na gorsze masakrą było wprowadzenie zakazu na wymiane sm na sd !
Jest nas dwoje
Pomyślałam,że napisze wam dość ciekawy temat,abyście się tu nie nudzili. Zorganizowałabym mini konkursy,lecz muszę zbierać, bo 30.01 pojawi się na reklama naszego bloga na kodziarnia.blogspot.com . Dla tego trzeba będzie zorganizować super Loterie!
Ale to 30 ;p No więc wróćmy do tematu:
Często , można już powiedzieć,że coraz częściej na Stardoll spotykam się z sytuacją, chodzi o to,że jedno konto prowadzi 2 osoby.
Np.
Eshter2
Sorry nie zauważyłam ,że źle obcięłam.
Nie jest to nic złego! To,że dziewczyny chcą być oryginalne? W sumie to pomyślcie ile jest plusów:
- razem składają się na ss
-jedna może mieć talent do ubierania druga do robienia scenerii,dzięki temu mogą coś wygrać
Jednak jest parę minusów dotyczy on tylko osób chciwych ,którzy nie chcą się dzielić:
- trzeba podzielić nagrodę z wygranej
-uszanować stylizacje koleżanki/kolegi
-nigdy nie zmieniać hasła! Bo przecież załóżmy , ta druga dziewczyna też zakładała te konto! Macie takie same prawa( nie chodzi tu o konto eshter2 tylko o innych)
Jeśli chcecie obejrzeć profil tych świetnych dziewczyn tu macie link:
http://www.stardoll.com/pl/user/?id=142811965
Moim zdaniem zasłużyły na 5.5 ,a waszym? Co o tym myślicie? Komentujcie!
sobota, 26 stycznia 2013
Stylizacje
Nowy HB
Dzisiaj do Starplazy trafił nowy Hot Buys. Została ją prześliczna żółta sukienka,która kosztuję 16sd. Jest cudowna! Ma wspaniały krój i egzotyczny kolorek. Można zrobić z nią wiele fajnych stylizacji.
Śliczna prawda? Ja jej jednak nie zakupię,ponieważ nie mam sd ;c A wy kupicie? Co o niej sądzicie?
Oto jedna stylizacja z tą sukieneczką:

Śliczna prawda? Ja jej jednak nie zakupię,ponieważ nie mam sd ;c A wy kupicie? Co o niej sądzicie?Oto jedna stylizacja z tą sukieneczką:
czwartek, 24 stycznia 2013
Nowości z Hot Buys
Dzisiaj w starpalazie można znaleźć kolejny nowy HB. Jest to pasek w odcieniu czerwonym,który kosztuje ,aż 6 sd.Nie jest piękny. Powiedziałabym nawet,że pospolity,nie ma nim nic zachwycającego i nie jest warty swojej ceny. Tak wiem,że stylizacje z nim byłby fajne, noo,ale cóż. Jak dla mnie trochę za drogi. Oto jego zdjęcie:
Ja już swoją opinie o nim wyraziłam teraz czas na waszą. Kupicie go? Komentujcie !
Ja już swoją opinie o nim wyraziłam teraz czas na waszą. Kupicie go? Komentujcie !
środa, 23 stycznia 2013
Komentator + przeprosiny
Oznajmiam,że za komentowanie do zgarnięcia sd i 200 sm do tego ta prześliczna czapeczka:

A no i przepraszam,że dawno nie pisałam i wg.,ale szkoła... pf... co ja gadam dobra postanowiłam grać na FashionStyle,ale szybko mi się znudziło ;c Powracam do Stardoll oraz blogowania xd i liczę na wasze komentarze ;3
A no i przepraszam,że dawno nie pisałam i wg.,ale szkoła... pf... co ja gadam dobra postanowiłam grać na FashionStyle,ale szybko mi się znudziło ;c Powracam do Stardoll oraz blogowania xd i liczę na wasze komentarze ;3
piątek, 18 stycznia 2013
Porównanie
Mam dla was taki ciekawy pościk.Fashionstyle.pl czy Stardoll.com? Mi się teraz spodobało fs, ponieważ wszystko tam jest tańsze ;P Ma ktoś konto mój login to : Love^^
Pozdrawiam
Pozdrawiam
wtorek, 15 stycznia 2013
Ciekawostki ;)
Dzisiejszym wyborem dnia jest sweterek z nowej dostawy do sklepu MR. Szkoda,że nie jest to coś dla dziewczyn, bo ten sweter mało mnie interesuję i kosztuję 14sd. Wiele razy spotkałam na blogu notkę ,że doszła nowa dostawa do męskich sklepów bardzo dużo osób( dziewczyn) pisało,że kupi ten sweter,albo coś w tym stylu. Pasuje wam to?
Oto zdj. wyboru dnia:
No nwm... podoba wam się? Kupicie? Przypominam,że można zgłaszać się do oceny apartamentów oraz do metamorfoz ;)
Oto zdj. wyboru dnia:
niedziela, 13 stycznia 2013
Przepraszam ....
Kochani , przepraszam was , za moją nieobecność na blogu ... Wiecie : szkoła , dom , wycieczka , rodzice ...
Ale to już się nie powtórzy . BUZIACZKI:)
Ale to już się nie powtórzy . BUZIACZKI:)
Loteria #2
Do wygrania:
Tak wiem loteria nie jest największa,ale sd oszczędzam na komentatora miesiąca! Co trzeba zrobić:
- Być obserwatorem naszego bloga
- W komentarzu napisać: Zgłaszam się
- Czekać na wyniki
- Komentować posty, ponieważ do wygrania dużo sd i dużo sm!
Tak wiem loteria nie jest największa,ale sd oszczędzam na komentatora miesiąca! Co trzeba zrobić:- Być obserwatorem naszego bloga
- W komentarzu napisać: Zgłaszam się
- Czekać na wyniki
- Komentować posty, ponieważ do wygrania dużo sd i dużo sm!
piątek, 11 stycznia 2013
Loteria
Postanowiłam zorganizować loterie do wygrania 50 sd! Wystarczy być obserwatorem i komentować posty! Pozdrawiam
czwartek, 10 stycznia 2013
poniedziałek, 7 stycznia 2013
Komentator
Ponieważ nikt nie komentuję bloga 50 sd przepadło! 50sd to nie tak mało no nie? Jestem trochę zawiedziona ;c
sobota, 5 stycznia 2013
Nowostki
Dzisiejszymi gorącymi projektami są :
Dzisiejszą królową wybiegu jest: queen_sweet1
Według mnie nie zasługuje na to, widziałam o wiele ładniejsze stroje na wybiegu, a wygrała ona...
No ale trudno.
Mam do wszystkich obserwatorów i czytelników prośbę, reklamujcie naszego bloga.
Czym więcej osób dołączy do czytelników, ty więcej będzie loterii i innych konkursów.
piątek, 4 stycznia 2013
Wybór dnia + powiadomienie zamiast ogłoszeń
Dzisiejszym Wyborem dnia została pomadka. Oto jej zdj.
czwartek, 3 stycznia 2013
Wybór dnia
Dzisiejszym wyborem dnia została niebieska farba do włosów z nowej kolekcji. Muszę przyznać,że ma baardzo fajny kolorek ;) Oto jej zdj.
Kosztuję 6 sd. Całkiem mało,ale ja nie kupię. Uważam,że mi się nie przyda,ale być może się mylę ;)
Co wy o niej sądzicie?? Podoba wam się?Komentujcię!
Zauważyliście na naszym blogu strony? " Darmówki", " Pnal Tygodnia" ," Reklamy" Patrzyliście? Podoba wam się!?
Co wy o niej sądzicie?? Podoba wam się?Komentujcię!
Zauważyliście na naszym blogu strony? " Darmówki", " Pnal Tygodnia" ," Reklamy" Patrzyliście? Podoba wam się!?
środa, 2 stycznia 2013
Mini Konkurs #3
Co do poprzedniego konkursu to chciałabym,abyście wszystkie posty tak komentowali ! Jak chcecie wiedzieć kiedy wyniki to zobaczcie plan tygodnia.
Kto to jest ? 90 sm dla pierwszej wylosowanej osoby!
Czekam na wasze wszystkie komentarze,jeżeli będziecie komentować posty dostaniecie ,albo ciuchy z HB,albo sd!!
Nowostki
Oto nowy wybór dnia, lakier do paznokci, kosztuje on 14 sd
Kupicie go? ja nie, według mnie nie jest za ładny.
Jeśli chodzi o Gorące projekty to są takie jak wczoraj, zmienił się tylko jeden obraz:
No i jeszcze sceneria, według mnie może być, ale nie zasługuje na miano najlepszej:
To tyle na dziś ; D
wtorek, 1 stycznia 2013
Stylizacja
Siemka ! Dzisiaj zrobiłam dla was kochani stylizację . Oto ona :
Użyłam do niej :
Żakiet z It Grls / 95 sm
Białą bluzkę także z It Girls / 50sm
Spodnie zrobione prze zemnie w stardesing fashion / 10sd
Kopertówka z Bonjour Bizou /45sm
Buty z RIO /6sd
I jak podoba się wam ?
Komentujcie !!!
Wybór dnia ;)
Dzisiejszym wyborem dnia jest żakiecik, jego koszt to 10 sd. Oto jego zdj.:
Mam co do niego mieszane uczucia, za bardzo mi się nie podoba ,chociaż można by go wykorzystać do różnych stylizacji.Ja go nie kupię, ponieważ nie jest tani,ani przepiękny.
A wy co o nim sądzicie? Kupicie go??
Dzisiaj w obu kalendarzach można kupić wszystko. Więc jeśli ktoś czegoś nie zdążył kupić teraz ma okazje ;)
No i jeszcze jedno , czy możecie skomentować i ocenić moją scenerie? Byłabym bardzo wdzięczna mój nick to milusia963
Pozdrawiam
Powitanie ~ 2
Cześć, mam na imię Wiktoria, na stardoll mnie znajdziecie pod nazwą: 0306wikusia.
Właśnie zostałam redaktorką na tym blogu i będę zajmowała się nowostkami typu najgorętszy projekt, czy najlepsza sceneria. Ogółem będę zajmowała się tym co Milena.
Mam nadzieję że zostanę z wami na długo. Pozdrawiam wszystkich. ; D
Powitanie !
Siema! Jestem nową redaktorką tego bloga , zajmującą się metamorfozami i stylizacjami . Mam na imię Paulina na stardoll miss_paula367 . Mam nadzieję , że polubicie mnie .... Dobra to cześć ! :)
Narka ;p
miss_paula367
Narka ;p
miss_paula367
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)














Co o tym sądzicie? Komentujcie!